GeoTraxx je idealno rešenje kako za svakodnevnu uslugu, tako i za rešavanje hitnih zahteva. Ako dođe do kvara na bankomatu, bankarski klijenti su prvi koji se s tim susreću. GeoTraxx se može integrisati sa mobilnom aplikacijom banke tako da kupci mogu prijaviti probleme. Pogledajte kako to radi korak po korak:
Kako GeoTraxx može da olakša rešavanje problema prilikom prekida rada bankomata?
1. Klijent banke prijavljuje problem putem bankarske aplikacije.
2. Dispečer prima zahtev i obaveštava servisni tim o problemu i …
3. …postavlja SLA uslove i dodeljuje zadatke sa automatskom optimizacijom ili ručnim dodeljivanjem.
4. Servisni tim prima zadatke
putem mobilne aplikacije.
5. Zatim se kreće uz
pomoć Google Maps.
6. Sve probleme možete lako prijaviti pomoću fotografije, beleške ili bilo kog drugog priloga.
Kako GeoTraxx doprinosi Vašem poslovanju?
- Poboljšano korisničko iskustvo – kratko vreme od izveštavanja do popravke
- Kraće vreme izveštavanja – direktno izveštavanje od krajnjih korisnika
- Smanjeni troškovi za popravke – manje pređenih kilometara optimizacijom rute
- Manji broj poseta radi popravke – dodela zadataka na osnovu veština zaposlenih
GeoTraxx će unaprediti Vaše iskustvo sa kupcima kao i kvalitet usluge. Mnogo je verovatnije da će Vaši klijenti preporučiti Vašu kompaniju svojim prijateljima i porodici. Ukoliko želite da saznate više o primeni GeoTraxx-a za bankarstvo, prijavite se za online prezentaciju!