Kako GeoTraxx može da olakša rešavanje problema prilikom prekida rada bankomata?

GeoTraxx je idealno rešenje kako za svakodnevnu uslugu, tako i za rešavanje hitnih zahteva. Ako dođe do kvara na bankomatu, bankarski klijenti su prvi koji se s tim susreću. GeoTraxx se može integrisati sa mobilnom aplikacijom banke tako da kupci mogu prijaviti probleme. Pogledajte kako to radi korak po korak:

1. Klijent banke prijavljuje problem putem bankarske aplikacije.

2. Dispečer prima zahtev i obaveštava servisni tim o problemu i …

geotraxx

3. …postavlja SLA uslove i dodeljuje zadatke sa automatskom optimizacijom ili ručnim dodeljivanjem.

task_assignement

4. Servisni tim prima zadatke

putem mobilne aplikacije.

task_list

5. Zatim se kreće uz

pomoć Google Maps.

navigation

6.  Sve probleme možete lako prijaviti pomoću fotografije, beleške ili bilo kog drugog priloga.

notes

Kako GeoTraxx doprinosi Vašem poslovanju?

  • Poboljšano korisničko iskustvo – kratko vreme od izveštavanja do popravke
  • Kraće vreme izveštavanja – direktno izveštavanje od krajnjih korisnika
  • Smanjeni troškovi za popravke – manje pređenih kilometara optimizacijom rute
  • Manji broj poseta radi popravke – dodela zadataka na osnovu veština zaposlenih

GeoTraxx će unaprediti Vaše iskustvo sa kupcima kao i kvalitet usluge. Mnogo je verovatnije da će Vaši klijenti preporučiti Vašu kompaniju svojim prijateljima i porodici. Ukoliko želite da saznate više o primeni GeoTraxx-a za bankarstvo, prijavite se za online prezentaciju!

GeoTraxx banking