Servisiranje robe koja je u garanciji, prigovori na kvalitet isporučene robe ili usluga, povraćaj, bilo koji drugi zahtevi – olakšajte ih. Zašto Vaš kupac mora čekati 30 dana na obradu žalbe? Zašto legitimnost žalbe često moraju da procenjuju ljudi koji ne znaju tipične karakteristike proizvoda? Kvalifikovani terenski agenti će rešiti žalbu brže i efikasnije – već od prvog kontakta sa kupcem, ali im je za to potreban pouzdan alat – GeoTraxx.

Kako GeoTraxx može pomoći u postupku rukovanja žalbama?

Kada kurir dostavlja robu kupljenu putem interneta, kupac treba da je otvori i proveri da li je sve u skladu sa porudžbinom. Ako paket otvori nakon što kurir ode i roba je neispravna, može učiniti dve stvari: paket vratiti nazad poštom ili kurirskom kompanijom ili odneti robu u ovlašćeni servis

Korišćenjem GeoTraxx-a postoji i treća mogućnost. Kupac može da koristi više kanala za kontakt – call centar ili mobilne agente koji se bave procesuiranjem žalbe. Zahvaljujući ovome, ceo postupak će ići glatko.

Primer:

1. Kada ima mnogo naloga za žalbe, najisplativije je rasporediti ih tako da ih mobilni agenti mogu lako rešiti. Mnogo zadataka, jedan alat – to je ono što je GeoTraxx. Terenski agenti dobiće zadatke prilagođene njihovom području i njihov dnevni plan će biti optimalno raspoređen da smanji troškove prevoza.

geotraxx

2. Dispečer može konstantno pratiti rad agenata. Ako se tokom izvršavanja zadatka pojave bilo kakvi problemi (gužve u saobraćaju, kašnjenja, nepredviđene situacije), klijent koji je sledeći na redu biće obavešten.

tasks

3. Terenski agenti svakodnevno dobijaju spisak zadataka.

task_list

4. Terenski agenti mogu lako kontaktirati kupca pomoću mobilne aplikacije.

planned_task

5. Agenti imaju laku navigaciju do lokacije kupca i efikasan alat za izveštavanje.

navigation

6. Agenti mogu da dokumentuju svoje posete kod kupca dodavanjem fotografija, beleški i mnogih drugih priloga.

notes

Šta postižete primenom GeoTraxx-a?

  • Kraće vreme procene zahteva za servis – briga o kupcima reaguje odmah, a ne za 30 dana
  • Smanjeni troškovi transporta – optimizacija rute
  • Manje poseta iz drugog pokušaja – terenski agenti sa specifikacijom
  • Poboljšano korisničko iskustvo – manje čekanja, trenutno rešavanje problema

GeoTraxx će unaprediti Vaše iskustvo sa kupcima kao i kvalitet usluge. Mnogo je verovatnije da će Vaši klijenti preporučiti Vašu kompaniju svojim prijateljima i porodici. Ukoliko želite da saznate više o detaljima u vezi sa primenom GeoTraxx-a u rešavanju žalbi, prijavite se za prezentaciju namenjenu samo Vašoj kompaniji!

satisfied_customer